Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας
Άγιοι του Θεού πρεσβεύετε υπέρ ημών !

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

Στον Άγιο Γέροντα της καρδιάς μου, μνημόσυνο.

 
 
"Δύο είναι τα πνευματικά, κομβικά σημεία της ζωής μου. Ο Άγιος Γέροντας της καρδιάς μου Παΐσιος, όπου έμαθα τα πρώτα μου γράμματα και τα Ιεροσόλυμα όπου και έζησα θαύματα Του Χριστού, της Θεοτόκου και των Αγίων, με τις οδηγίες του γέροντός μου, Ιγνατίου. Μοναδικές, Ιερές εμπειρίες! Κάποια στιγμή ίσως με δυναμώσει ο Κύριος και τα γράψω στο χαρτί.
Στον Άγιο Γέροντα της καρδιάς μου μνημόσυνο
Στις 12 Ιουλίου του 1994, στις 11:30 τη νύχτα, την ησυχία τάραξε μια δυνατή βροντή! Κατό...πιν με συνεχείς αστραπές φωτιζόταν όλο το Άγιον Όρος. Το απόγευμα έγινε γνωστό ότι ο Γέροντας Παΐσιος είχε περάσει στην αιωνιότητα...
Σαν σήμερα μας έφυγες... αλλά ποτέ δεν μας άφησες. Ο Θεός σε έστειλε σαν Δώρο σε μια εποχή αλλοτρίωσης, σε μια εποχή σκοτεινή, εποχή υπερηφάνειας, μηδενικής επικοινωνίας και χαμένων ονείρων. Αλλά εσύ στέκεσαι σαν Φάρος Ορθοδοξίας και μας φωτίζεις με την αγάπη σου, δείχνοντάς μας, όπως και οι Άγιοι που αγαπούσες τόσο πολύ και τους μιμήθηκες με την ζωή σου, το μονοπάτι προς το Φως! "
 
 
Σοφία Ντρέκου
 
Αέναη Επ-Ανάσταση
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου