Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας
Άγιοι του Θεού πρεσβεύετε υπέρ ημών !

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Στα Χέρια Του Θεού !

 
 
 
Άκου ,ταπεινά ,να σου πω.Θα τα εναποθέτεις όλα στο χέρι του Θεού.
Μην αγχώνεσαι τόσο πολύ!!!Μην τα παίρνεις όλα κατάκαρδα.
Ο,τι θέλει ο Χριστός μας!!!
Εκείνος οδηγεί τα πάντα ,αρκεί βέβαια να θέλουμε να οδηγήσει Εκείνος,και όχι ο διάβολος,τ...
ις ζωές μας.
Οταν ήμουν 8 ετών,τα αδέλφια μου ήσαν, 9 ετών ο μεγάλος, και 2 ετών ο μικρότερος ,και κοιμόταν στο σπίτι μας κι ένας ξάδελφός μας που ήταν 10 ετών.Οι γονείς μου, μας πήγαν εκδρομή-προσκύνημα σε ένα μοναστήρι.
Ο ηγούμενος εκεί, μόλις μας είδε καταχάρηκε.Δεν μας ήξερε,ούτε κι εμείς.
Τέσσερους γυιούς έχετε;;; ρώτησε τον πατέρα μου.Ναί, είπε ,έχω 4 αγόρια. Ποιό από τα τέσσερα παιδιά σου θα έδινες στο Θεό να γίνει καλόγερος;;; ρώτησε ο γέροντας.Τούτον,είπε ,ο πατέρας μου,τον πρώτο, ..και έδειξε τον ανηψιό του,χωρίς να πει ότι δεν ήταν δικό του παιδί!!!
(Πήγε να ξεγελάσει τον ηγούμενο!!!).Αααααα...όχι,είπε ο φωτισμένος άγιος γέροντας,.....αυτόν εδώ...θα προσφέρεις στο Θεό, και έδειξε εμένα!!! Πάγωσε ....ο πατέρας μου,....όχι ,όχι τον Γιαννάκη μας, είπε, όχι!!! Ελα όμως που είχε άλλα σχέδια ο Θεός........!!!!!!!
Αλλες οι βουλές των ανθρώπων,κι άλλα ο Θεός κελεύει!!!
Ηλθαν έτσι τα πράγματα......που τελικά ο Γιαννάκης τους ήταν να φύγει από το σπίτι στα 28 του χρόνια και να βρεθεί και να γίνει ..καλόγερος στην Αγία Γη!!! Οπότε κάθεσαι εσύ τώρα και χωλοσκάς;;; Για ποιό λόγο;;;
Αστα...όλα στα χέρια του Θεού και μην έχεις έννοια,αν θα σου παντρευτεί η κόρη,ή ο γυιός,...ή αν θα το "χάσεις το παιδί",τάχα...για το Αγιο Ορος.!!!Αχ καημένε,καημένη.......,να έχουν φώτιση Θεού να λέτε,
κι ας πάει όπου έχει ευλογήσει ο Πανάγαθος!!! Γάμο;;; γάμο!!! Μοναστήρι;;; μοναστήρι!!! Ιεραποστολή;;; ιεραποστολή!!! Τίποτα απ'όλα;;;..έχει ο Θεός!!!...ΕΚΕΙΝΟΣ ΞΕΡΕΙ για το τι αξίζουμε ο καθένας μας.
Οπότε ηρέμησε και άστα όλα επάνω ΤΟΥ!!!!!!
 
 
 ( Γέροντας Ιγνάτιος - Ιερά Μονή των Ποιμένων - Αγία Γη ! )
5.5.2014
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου