Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας
Άγιοι του Θεού πρεσβεύετε υπέρ ημών !

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ


Η ασπίδα μου σήμερα,
μια αμάχητη δύναμη, η επίκληση της Τριάδας,
στην βεβαίωση της τριαδικότητας,
στην ομολογία της μοναδικότητας
του δημιουργού των πάντων,
δια της αγάπης.

*
Ασπίδα μου σήμερα
η δύναμη της αγάπης των Χερουβίμ,
η υπακοή των αγγέλων,
η διακονία των αρχαγγέλων,
των αγίων ο ένδοξος αναστάσιμος χορός,
οι προσευχές των πατριαρχών,
των προφητών οι οράσεις,
των αποστολών οι διδαχές,
των ομολογητών η πίστη,
των παρθένων η αγνότητα,
των δικαίων τα παλαίσματα.

*
Η ασπίδα μου σήμερα
η δύναμη του ουρανού,
το απαύγασμα του ήλιου,
η ασπράδα του φεγγαριού,
της φωτιάς το σελάγισμα,
της αστραπής το τάχος,
η σφοδρότητα του ανέμου,
το βάθος του ωκεανού,
της γης η σταθερότητα,
η ακινησία των βράχων.

*
Ο Χριστός δίπλα μου, ο Χριστός εμπρός μου,
Ο Χριστός πίσω μου, ο Χριστός εντός μου,
Ο Χριστός πάνω και κάτω,
Ο Χριστός παραμυθεί και ανακαινίζει,
Ο Χριστός στην ειρήνη, ο Χριστός στον κίνδυνο,
Ο Χριστός στην καρδιά αυτών που με σκέφτονται,
Ο Χριστός στην καρδιά αυτών που μου μιλούν.
( Από το βιβλίο Ο Θεός των Μυστηρίων Η θεολογία των Κελτών στο φως της Ελληνικής Ανατολής στις πρώτες του σελίδες βρίσκει κάποιος αυτόν τον ύμνο του Αγίου Πατρικίου.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου