Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας
Άγιοι του Θεού πρεσβεύετε υπέρ ημών !

Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

Η Εκδρομή του κατηχητικού μας



Στιγμές μοναδικές και ανεπανάληπτες !


Ανάμεσα σε παιδικές,αγνές , τρυφερές , όμορφες ψυχούλες , χθες ,
γίναμε κι΄ εμείς παιδιά ...


Ξεφύγαμε λίγο από τη ρουτίνα της καθημερινότητας , και αποδράσαμε


σε ένα όμορφο , και γαλήνιο μέρος , λίγο έξω από τη Λευκωσία .

Μια προσευχή , και μια ευχή , μέσα στο απλό , κατανυκτικό εκκλησάκι

του Μοναστηριού του Αγίου Νικολάου .


Όμορφα Χριστιανικά ταγουδάκια ακολούθως στο αρχονταρίκι της Μονής,


κέρασμα από τις αδελφές , και λίγα λόγια από την αδελφή που μας ξενάγησε,


για την ιστορία του Μοναστηριού...


Όλα φιλόξενα και όμορφα !


Η φύση γύρω μιλούσε από μόνη της , για την απλότητα και τη λιτότητα του χώρου.


Μετά παιχνίδι και χαλάρωση ...


Και η ώρα πέρασε τόσο γρήγορα...


Έπρεπε να επιστρέψουμε πίσω στην πραγματικότητα .


Πόσο μας λείπουν αυτά τα όμορφα , απλά , μα τόσο σημαντικά πράγματα απ΄τη ζωή μας.


Για να μας δίνουν δύναμη και ώθηση να συνεχίζουμε την πορεία της ζωής μας ,


σ΄ αυτές τις δύσκολες μέρες , με τους τρελλούς ρυθμούς που βιώνουμε ...


Πήραμε πάντως μιαν ανάσα χθές ... και ήταν όμορφα , καταπληκτικά.


Ό,τι πραγματικά χρειαζόντουσαν οι ψυχές μας σ΄ αυτή την περίοδο της


Μεγάλης Τεσσαρακοστής που διανύουμε τώρα ...


.

2 σχόλια:

  1. Αγαπημένη,
    Τι όμορφα πραγματικά περάσαμε χτες.Ξύπνησαν μέσα μας οι δικές μας παιδικές αναμνήσεις .....Απλές στιμές μακριά απο την καθημερινότητα.
    Σε συγχαίρουμε για το έργο σου.Ευχόμαστε η Παναγιά να είναι πάντα δίπλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου Έλενα ,
    Όλα όμορφα , άμα είσαι παρέα με Τον Χριστό , και ανθρώπους που αγαπούν Τον Χριστό !
    Για πιο έργο μου , μου λες ευχαριστώ ;
    Δεν έχω κάμει κάτι.
    Για μένα είναι όλα τα παιδιά του κατηχητικού μου , σαν τα δικά μου παιδιά.
    Εγώ νοιώθω απέραντη ευγνωμοσύνη σ΄ αυτά , γιατί με την αγνότητα και την αθωότητά τους με έχουν διδάξει πολλά αυτήν την χρονιά.
    Κι΄ ευχαριστώ κι΄ εσάς που μου τα εμπιστευθήκατε αυτήν την μία ώρα της βδομάδας .
    Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.
    Ο Θεός να ευλογεί όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή