Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας
Άγιοι του Θεού πρεσβεύετε υπέρ ημών !

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Μακροθυμώ - Υποχωρώ - Συγχωρώ

...

"Μακροθυμώ" , σημαίνει δίνω χρόνο στη σχέση μου με το διπλανό μου, ώστε να καταλάβει αυτός το λάθος του, ή να αισθανθώ εγώ την υπαιτιότητά μου;
.

Σημαίνει πως δεν αντιδρώ βίαια και "εν βρασμώ", αλλά αφήνω το χρόνο και τον Θεό να με οδηγήσουν στην αποκάλυψη των αιτιών που προκάλεσαν μια σύγκρουση,
και της ωφέλειας που μπορεί να προκύψει τελικά από αυτήν.
.
.
"Υποχωρώ" , σημαίνει κάνω λίγο πίσω το εγώ μου.
Αρνούμαι τον εγωκεντρισμό μου, "μεριάζω" (κάνω χώρο) στην καρδιά μου για να χωρέσουν μέσα μου όλα;

Η στεναχώρια που μου προξενεί ο διπλανός μας, η φιλία μας που δοκιμάζεται, η συγνώμη που του οφείλω, ο θυμός που δεν πρέπει να εκδηλωθεί, η αγάπη που δεν καλλιεργώ όσο θά έπρεπε.
.
.
" Συγχωρώ " σημαίνει να μπορώ τελικά να χωράω μέσα στον τόπο της καρδιάς μου μαζί με τον συνάνθρωπό μου; Να έχω τόσο συστείλει το εγώ μου, ώστε όχι μόνο να έχω κάνει χώρο για το διπλανό μου, αλλά και να τον προσκαλώ στην καρδιά μου, να τον αποδέχομαι, να τον φιλοξενώ στον τόπο της...
.
Ο στίβος του καθημερινού μας βίου δεν ορίζεται μόνο με λόγια.
Θέλει αγώνα, άσκηση και άθληση.
Αυτή είναι η δυσκολία του αυτή και η γοητεία του!

.

4 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ τον Θεό κάθε φορά, που με οιανδήποτε μέσο ή αφορμή, συνδέεται το Ευαγγέλιο με την καθημερινότητα, δηλαδή με την ζωή μας. Αυτή την δυνατότητα προσφέρει το blog αυτό και φυσικά ο ΔΙΑΒΑΤΗΣ που κάνει τις σχετικές αναρτήσεις.
    Νά είσαι καλά ΔΙΑΒΑΤΗ και όλοι στο blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ανώνυμος ,

    Καλέ μου φίλε , ή φίλη ,

    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .
    Το μπλογκ αυτό προσφέρει σε όλους μας , χάρη στις προσευχές του πνευματικού πατέρα της ενορίας μας , τις πρεσβείες των Αγίων μας , της Παναγίας μας , και όχι γιατί ο Διαβάτης κάνει τις σχετικές αναρτήσεις .
    Και ο Διαβάτης σε μια πορεία βρίσκεται , του οποίου η ψυχή ποθεί ν' αγαπήσει λίγο περισσότερο Τον Ιησού Χριστό , και μέσω του μπλογκ προσπαθεί λίγο να πετύχει .

    Να είστε όλοι οι διαβάτες και οδοιπόροι της ζωής ευλογημένοι , και να εύχεσθε κι΄ εσείς για μας , κι' εμείς για σας . Όλων οι προσευχές στηρίζουν και παρηγορούν όλους μας .

    Καλή δύναμη .
    Ο Θεός μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητή ΔΙΑΒΑΤΗ σε ευχαριστώ για τα όσα αληθινά και με αγάπη έγραψες με αφορμή το σύντομο σχόλιο μου. Θεωρώ δε μετά από αυτό,( όσα εξέφρασες ) ιδιαίτερη ευλογία την γνωριμία μου με το μπλοκ της Ενορίας Των Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσα, όπου πλέον, καθημερινά το επισκέπτομαι .
    Ο θεός να ευλογεί όλους σας,
    Γιώργος από Αθήνα ( Συμπατριώτης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ανώνυμος ,

    Να είσαι καλά Γιώργο .
    Χαίρομαι που βρίσκεις κάτι ωφέλειμο στο μπλογκ μας .

    Αν θες πέρνα και από το " Οδεύοντας " , που είναι ένας εντελώς προσωπικός μου χώρος , με θέματα πίστεως και αγάπης προς ΤονΙησού Χριστό και τον συνάνθρωπο μας .

    Την καλησπέρα μου από την Κύπρο .

    http://odevontas.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή