Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας

Ιερός Ναός Αγίων Πάντων Μακεδονίτισσας
Άγιοι του Θεού πρεσβεύετε υπέρ ημών !

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Η χειροτονία στην Ενορία μας !

,,,

Η Ομιλία του πάτερ Ξάνθου κατά την ημέρα της Χειροτονίας του σε Διάκονο :


Μακαριώτατε, Έντιμοι άρχοντες της κοινωνίας μας, Σεβαστοί Πατέρες, Αγαπητοί Αδελφοί

Μεγάλη η σημερινή ημέρα για την Ελαχιστότητα μου, τη στιγμή που ένα όνειρο ζωής γίνεται πραγματικότητα και καλούμαι απο τον Άγιο Θεό να υπηρετίσω την Αγίαν Εκκλησία σε μια πραγματικά δύσκολη περίοδο όπου πολλά αμφισβητούνται και αντιμετωπίζονται ποικιλοτρόπως απο την κοινωνία.

Βαθύτατα διακατεχόμενος επίσης απο το όμορφο συναίσθημα της εν Χριστώ ομολογίας και συγκίνησης, αναλογιζόμενος τοσο τις ευθύνες που απορρέουν απο μια τέτοια απόφαση και έχοντας βαθιά συναίσθηση των ρόλων και των υποχρεώσεων μου των οποίων το κύρος οφείλω να ακολουθήσω πιστά.να τηρήσω και να πειθαρχήσω, υπόσχομαι ότι θα αφιερώσω την καρδιά και τη ψυχή μου στο θεό, αγωνιζόμενος με όλες μου τις δυνάμεις για την ανύψωση και προαγωγή του κύρους και της αξιοπρέπειας της εν Χριστώ Εκκλησιας μας,

Προσπαθώ να ταιριάσω την εικόνα μου στο πλαίσιο της ένταξης μου στον ιερό κλήρο και με διακατέχει μεγάλος φόβος. Βέβαια υπάρχει < η χάρις του θεού που θεραπεύει τα ασθενή και αναπληροί τα ελλείποντα>. Έφόδιο μου δεν είναι ασφαλώς οι ελάχιστες γνώσεις μου προς άσκηση της Ιεροσύνης που απέκτησα λόγω κυρίως της συμμετοχής μου στην εκκλησιαστικη ζωή απο την θέση του Αναγνώστου, αλλά η καθημερινή μου επαφή με τον άνθρωπο τόσο στο χώρο της εργασίας μου, και εδώ Μακαριώτατε επιτρέψετε μου να σας ευχαριστήσω για την συγκατάθεση σας να συνεχίσω να εργάζομαι μέχρι και την αφηπηρέτηση μου, όσο και στο οικογενειακό μου περιβάλλον και στην κοινωνία γενικότερα.
Ο ολομέτωπος αγώνας της ανθρώπινης φύσης μας για απόκτηση υλικών αγαθών και κοινωνική καταξίωση καταλήγει σε πρόσκαιρη αγαλλίαση αφου αφήνει πίσω τον πόνο και την θλίψη.
Η συλλογιστική αυτή μου έδωσε περισσότερη δύναμη στην πίστη μου ότι η ταλαιπωρημένη ανθρώπινη ύπαρξη μπορεί να ανακουφίστει και να ειρηνεύσει πνευματικά και ψυχικά μόνο όταν θα αποκτήσει τα Θεία χαρίσματα της πνευματικής αρετής τα οποιά θα ενθαρρύνουν το δύσκολο αγώνα της.

Η προσφορά προς τον συνάθρωπο μου ανεξαρτήτως αξιώματος, φυλής, χρώματος ή θρησκείας, είναι τα ερεθίσματα τα οποία αναζωπύρωσαν την επιθυμία που είχα απο τα παιδικά μου χρόνια για την εν Χριστώ υπηρεσία και προσφορά μέσα απο το ιερό Λειτούργημα της Ιερωσύνης.

Αισθάνομαι ιδιαίτερα ευτυχής που ο Άγιος Θεός εισάκουσε τις προσευχές μου σ’αυτό το στάδιο της ζωής μου και που μου δίδει την δυνατότητα να νιώσω την χαρά που τόσοι ευλογημένοι πατέρες της Εκκλησίας μας ένιωσαν. Έπισης Μακαριώτατε αισθάνομαι ιδιαίτερα περήφανος που αυτή η χαρά ενισχύεται και συμπληρώνεται μέσω των ευλογημένων χειρών σας. Παρατηρώντας και προσέχοντας τη δύσκολη πορεία σας, τόσον ως Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Κύπρου αλλά και του Εθνάρχου, αισθάνομαι ιδιαίτερα περήφανος για το πρόσωπο σας, οχι μόνο για τις προοδευτικές σας αντιλήψεις σας και το γεμάτο περιεχόμενο, ουσία και νόημα έργο σας, αλλα και για τη δυναμική παρουσία που προσδίδεται στην ορθόδοξη Εκκλησία της Κύπρου, της οποίας ο ρόλος και η σπουδαιότητα για εθνική επιβίωση είναι Μέγιστος.

Βαθύτατο χρέος τιμής και ευγνωμοσύνης, αποδίδω στη σύζυγο μου Ιουλία και τα τέκνα μου Μελανή και Ραφαήλ, οι οποιοί με την θετική τους στάση, την αγάπη τους και με την ωριμότητα τους με στήριξαν σ’αυτό το κρίσιμο στάδιο της ζωής μου, και είμαι σίγουρος οτι αυτό θα συνεχισθή και στην μετέπειτα πορεία μου.

Θέλω μέσα απο την καρδιά μου να ευχαριστήσω τους κοιμηθέντας μου γονείς για την καλλιέργεια και την παιδεία που αξιοπρεπώς αλλά και προθύμος εν Χριστώ μου έδωσαν απο τα μικρά μου χρόνια κάνοντας με να αγαπήσω το Χριστό και την Εκκλησία.
Στα εξ αίματος και εξ αγχιστείας αδέλφια μου και τις οικογένειες τους εύχομαι όπως ο Πανάγαθος Θεός καταπέμψει επ΄’αυτών τα ελέη του τα πλούσια.

Ευχαριστώ απο τα βάθη της ψυχής μου τον πνευματικό μου Πατέρα Πανοσιολογιότατο Αρχιμανδρίτη Διονύσιο Κυκκώτη του οποίου η αγάπη, η πνευματική καθοδήγηση και βοήθεια, άνοιξαν την ιερά οδόν του διακονείν το βασιλέα της δόξας και υπόσχομαι οτι θα τιμήσω την εμπιστοσύνη και την αγάπη του.

Ευχαριστώ επίσης τον Αιδεσιμολογιότατο πρωτοπρεσβύτερο Πατέρα Κωσταντίνο Βασιλείου για την μέγιστη βοήθεια του ώστε να γίνει πραγματικότητα το όνειρο μου, όπως επίσης τον Οικονόμο Πατέρα Νεόφυτο, τους Εκκλησιαστικούς Επιτρόπους και τους Ιεροψάλτες, τον Θεολόγο μας Κ.Γεώργιο Κάκουρα για την αγάπη με την οποίαν με περιέβαλαν όλα τα χρόνια της παρουσίας μου στον Ιερό Ναό των Αγίων Παντων της Ενορίας μας.

Θερμά ευχαριστώ τον Πανοσιολογιότατο Πρωτοσύγγελο Αρχιμανδρίτη Ιερώνυμο Πηλιώτη για την συνδρομή του στο να πραγματοποιηθή αυτό το όνειρο ζωής μου.

Θέλω μέσα απο την καρδιά μου να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στον κύριο Σταύρον Κορνήλιο και την γυναίκα του Μαρούλλα για την ηθική στήριξη μου και την ευγενή καλοσύνη που είχαν να επωμισθούν τα έξοδα της χειροτονίας μου, και τους διαβεβαιώνω ότι θα βρίσκονται πάντοντε στις προσευχές μου για υγεία και οικογενειακή ευτυχία.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους βρισκόνται σήμερα μαζί μου και αυτούς που λόγω των διακοπών απουσιάζουν ότι η αγάπη μου είναι δεδομένη και οι προσευχές μου για όλους τους κατοίκους της ενορίας μου θα είναι πάντοτε μαζί τους.

Προσευχηθείτε Μακαριώτατε για το Πνευματικό σας τέκνο που σήμερα εντάσσεται στον Ιερό και Πάνσεπτο κλήρο του Θεού να είναι υγιής, χαρούμενος, συνετός και έτοιμος στο πέρασμα του χρόνου να αναφωνήσει με μεγάλη χαρά και δέος στον κοινό μας Πατέρα και Θεό ότι το έργον ετελείωσα ο δέδωκάς μοι ίνα καταντήσω εις την Αγάπην του και εις την Βασιλείαν την επουράνιον.ΑΜΗΝ


πάτερ Ξάνθος Ονησιφόρου

,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου